Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Kluczowe cechy
Ten opis został przetłumaczony automatycznie z języka angielskiego - Oryginalną wersję zobacz tutaj
Numer produktu: 313623
Behringer Poly D to analogowy syntezator w stylu Model-D z 37-nutową klawiaturą i trybem polifonicznym. Pozostając wiernym oryginałowi, Poly D jest wiernym odtworzeniem pierwowzoru. Behringer Zwrócono uwagę na najdrobniejsze szczegóły, opierając jego konstrukcję na oryginalnych układach, z tranzystorami zapałczanymi i JFET-ami. Inne komponenty klasy premium to wysokiej klasy cienkowarstwowy rezystor 0,1% oraz kondensatory polifenylenowo-siarczkowe.
Powstały w latach 70-tych, oryginalny syntezator był ceniony przez artystów muzycznych na całym świecie. Znani artyści, którzy używali oryginału to Rick Wakeman, Jan Hammer, Keith Emerson i wielu innych. Oryginał był high-endowym syntezatorem z wysoką ceną, ale Behringer ale my staramy się oddać mu hołd, zachowując jednocześnie przystępną cenę.
Oryginał był znany z doskonałych możliwości kształtowania i rzeźbienia dźwięku, zapewniając środki do tworzenia unikalnych dźwięków i brzmień. 37-note, półważona płyta klawiszy zapewnia czułość na prędkość, pozwalając na optymalną ekspresję podczas gry. Analogowa ścieżka sygnałowa pure w połączeniu z szerokim zakresem kontroli i polifoniczną konstrukcją sprawia, że Poly D jest obowiązkowym wyposażeniem dla projektantów dźwięku.
Poly D jest przepełniony kontrolkami i parametrami zaprojektowanymi tak, abyś mógł zasiąść za kierownicą podczas tworzenia brzmień i tonów. Analogowe obwody zapewniają klasyczne ciepło vintage, które jest tak poszukiwane. Syntezator posiada pięć zmiennych kształtów oscylatorów, jak również zmienne szerokości impulsów dla elastycznej tonalności.
Klasyczny filtr drabinkowy 24dB z rezonansem pozwala uchwycić esencję tworzenia dźwięków vintage. Zapewnia on wiele kontroli dla najwyższej elastyczności, w tym Cutoff Frequency, Emphasis i parametry Contour. Można przełączać się między dwoma trybami wyboru zakresu częstotliwości. Proste ustawienia Lo/Hi pass zapewniają szybki i łatwy sposób na interakcję z Twoimi dźwiękami.
Sercem Poly D są cztery elastyczne oscylatory sterowane napięciem (VCO) z pięcioma przebiegami do wyboru. Pierwsze trzy oscylatory posiadają następujące przebiegi: trójkąt/piła, piła, kwadrat, szeroki impuls i wąski impuls. Czwarty oscylator posiada przebiegi: trójkątny, odwróconej piły, piły, kwadratowy, szerokiego impulsu i wąskiego impulsu. Oscylatory można regulować za pomocą ultra szerokiego, sześciooktawowego zakresu. Wyjątkowa elastyczność i możliwość mieszania przebiegów sprawia, że Poly D jest idealny do tworzenia nowych i unikalnych brzmień.
Trifecta różnorodnych trybów. Poly D posiada trzy oddzielne tryby pracy syntezatora, na które składają się: tryb monofoniczny, polifoniczny i unison. Kiedy ustawiony jest na Mono, Poly D zapewnia możliwości grania jak klasyczny monofoniczny syntezator. Jest to idealne rozwiązanie do tworzenia pełnych brzmień solówek, linii basowych i portamentów.
Przełączenie na tryb Poly pozwala na uzyskanie dodatkowej głębi, dając możliwość tworzenia akordów i oszałamiających harmonii. Tryb Unison zapewnia możliwość zagęszczenia brzmienia, poprzez nałożenie wszystkich głosów Poly D jeden na drugi. Tworzy to więcej zawartości harmonicznej, dając w efekcie pełniejsze i bogatsze brzmienie.